Wij zoeken een Accountmanager

(40 uur per week)

Als accountmanager ben jij verantwoordelijk voor het onderhouden van de contacten met onze klantgemeentes en commerciële opdrachtgevers (bedrijven). Jij begrijpt en vertaalt de vraagstukken van onze opdrachtgevers in oplossingen en in goed relatiemanagement.  
Ben jij te omschrijven als een netwerker met commerciële kwaliteiten en heb je de voorkeur voor een praktisch en dynamisch bedrijf? En heb je een drive voor de verduurzaming van de samenleving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?
Je werkt binnen onze afdeling Verkoop en Klantenservice. Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het aangaan en verder ontwikkelen van langdurige relaties met onze opdrachtgevers. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het in goede banen leiden van alle (nieuwe) klantcontacten. 
Je werkt samen met veel andere disciplines in de organisatie. Er is veel dynamiek en de ambitie om inzamelprestaties, zowel qua kostenefficiency als gericht op milieudoelstellingen, continue te verbeteren. Je werkt intensief samen met collega’s die verantwoordelijk zijn voor andere onderdelen van het proces. De afdeling Verkoop en Klantenservice adviseert gemeenten over hun afvalbeleid, met jouw kennis kom je tot voorstellen en offertes. 

Jouw resultaatgebieden zijn: 
•    Het bedienen van een aantal eigen opdrachtgevers als accountmanager
•    Het leveren van een bijdrage aan het ontwikkelen van een commercieel- en marketing beleid
•    Samenwerken met de administratief medewerksters en de klantenservice met het oog op een goede klantrelatie
•    Het realiseren van nieuwe opdrachten bij bestaande of nieuwe relaties
•    Bijdragen aan product- en dienstenontwikkeling

En jij?
Je bent een energiek, flexibel en resultaatgericht persoon. Je werkt graag samen met anderen en bent geïnteresseerd in je omgeving. Je identificeert je met onze kernwaarden VOES: Vakkundig, Ondernemend, Eerlijk en Samen presteren. 
•    Je hebt een afgeronde HBO opleiding
•    Minimaal 3 jaar commerciële werkervaring 
•    Ervaring in de afvalsector is een pré en anders heb je een sterke affiniteit met onze dienstverlening
•    Ervaren gebruiker van MS Office 
•    Naast onze kernwaarden herken je jezelf in de volgende sleutelwoorden; gedisciplineerd, prestatiegericht, commercieel en makkelijk benaderbaar zijn.

Wat maakt het werken bij Cyclus zo plezierig?
Bij ons is geen dag hetzelfde. Onze medewerkers zijn trots op de collegialiteit en sfeer op het werk. Er is een sterke focus op het werk goed doen, omdat ons werk direct zichtbaar is. In vergelijking met andere bedrijven is de balans werk-privé goed gewaardeerd.
Wij bieden uiteraard goede arbeidsvoorwaarden, zoals een marktconform salaris, korting op zorg- en andere verzekeringen, opleidingen, reiskostenvergoeding en een eindejaarsuitkering. De vacature is ingeschaald conform de cao GEO, functieschaal J en bedraagt maximaal EUR 4.440 op basis van een 40 urige werkweek. Afhankelijk van jouw werkervaring en mogelijkheden word je ingedeeld in een passende periodiek.

Meer informatie
Lijkt deze functie jou een uitdaging en herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Stuur dan uiterlijk 
18 februari a.s. jouw curriculum vitae en motivatie naar personeelsadviseur Carola Bak: P&O@cyclusnv.nl o.v.v. ‘Vacature accountmanager of bel naar 0182-547320. Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je bellen met Sanja Pellis, Accountmanager op 0182-547520 zij vertelt je graag meer. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.